חלק מסיכומי ההגנה של קצינים שהוזהרו על ידי הוועדה מפנים אצבע מאשימה לקצונה הבכירה במשטרה ולנהלים המעורפלים בנוגע להצבת הכוחות באוקטובר 2000. גיא רייף מאשים גם את הוועדה עצמה.
ועדת אור פירסמה היום (ג') חלק מסיכומי ההגנה של חמישה מאנשי המשטרה שהוזהרו בעקבות אירועי אוקטובר 2000 בהם נהרגו 13 אזרחים ערבים ישראלים מירי שוטרים.
עורכי דינם של קצינים בכירים הפנו בסיכומי ההגנה אצבע מאשימה כלפי ליקויים בנהלי המשטרה ולעבר קציניה הבכירים.

מאת: לימור שמואל באתר YNET להמשך קריאה